tapchan avatar
Kupić PS3 dla MGS4? A po co? Star Ocean też nie tylko na 360
Autor: Jakub Tepper (wtorek, 14 października 2008, 21:34)

mgs4

Po zjechaniu Final Fantasy XIII oraz Tekkena 6 na kurs dwukonsolowy, wielu powtarzało, że na PS3 ostał się jedynie Metal Gear Solid 4. No to się okazuje, że niekoniecznie. Niby można było przewidzieć, że seria w końcu trafi i na 360, natomiast było na ten temat w ostatnim czasie cicho. Trochę światła na tę sprawę rzucił Yoshitaka Kaii z działu PR w Konami w trakcie jednej z wielu TGSowych konferencji:

Przyszłościowo rozważamy także wersję na Xbox 360, na którą czeka wiele osób na całym świecie.

No to skoro panowie rozważają i potrafią liczyć to pewnie im wyjdzie, że edycja na konsolę Microsoftu przysporzy im nieco grosza na firmowe konta. Pytanie więc nie “czy?” tylko “kiedy?”.

Nie ma się jednak co paścić pastwić nad Sony - Square Enix bowiem też powiedziało, że jeśli tylko “będą mogli“, to zrobią także wersję Star Ocean The Last Hope na PS3. No ale to w sumie nie ta skala, co by nie mówić, przejście MGS4 będzie symboliczne. To ostatni z wielkich.

Dodaj do: dodajdo




Komentarze:
83 komentarze w "Kupić PS3 dla MGS4? A po co? Star Ocean też nie tylko na 360"
  1. # tomek, 14 października 2008 o 21:38

    Pewnie będzie na 2-3xdvd9 plus z 5gb instalki - ale mi to nie przeszkadza ;-P

  2. vikto_r avatar # Vikto_R, 14 października 2008 o 21:46
  3. szczwanygapa avatar # SzczwanyGapa, 14 października 2008 o 21:49

    SNAAAAAAKEE!!!!
    You’ve created Time Paradox!!!

    W takim razie PS3 będzie się opłacało kupić wyłącznie dla nowej produkcji Team’u ICO, bo reszta tytułów wartych uwagi trafia również na X-Pudło >:(

    Zapomniałem o God of War III, Killzone 2 i MAG’u :)

  4. # Cz4rny, 14 października 2008 o 21:50

    Gran Turismo - wielka seria dla miłośników motoryzacji,samochodów.
    Killzone 2 - wielu użytkowników X-a chciałoby zagrac w ten tytuł.
    Uncharted 2 - jeśli tylko znjdzie się w niej więcej zagadek to również będzie wielka.
    Heavenly Sword - nie znam tej gry,jednak osoby,które lubią tego typu gry są w niej zakochane.
    God of War - tej serii nikomu przedstawiac nie trzeba.
    LittleBigPlanet - nie rozumiem halo wokół tej gry,ale ludzie na całym świecie się nią jarają.
    ————————————————————–
    Gears of War 2 - jak dla mnie jedyny wielki exclusive na X360,który też nie jest do końca “czysty”,bo jak wiadomo pierwsza częśc wyszła również na PC

  5. tapchan avatar # Jakub Tepper, 14 października 2008 o 21:53

    To co piszesz to prawda, ale chodzi mi o gry kojarzone z marką Sony od “pokoleń”. I tutaj masz rację - Gran Turismo tak. Ale jak długo trzeba na nie czekać? Czy ono w ogóle się kiedyś pojawi?

    Co do reszty - to doskonałe, naprawdę, gry. Ale to mimo wszystko - nie ta liga jeśli chodzi o prestiż.

    Inna sprawa, że 360 nie ma tytułów kojarzonych od pokoleń, bo nie ma jeszcze pokoleń. ;)

  6. # Kondzio, 14 października 2008 o 21:54

    Jako posiadacz Xboxa to zazdroszczę 2 tytułów mianowicie Uncharted i LBP. W te gry chętnie bym zagrał a reszta jest mi obojętna. Jak by były fajnie, nie ma to trudno przeżyje.

  7. # Cz4rny, 14 października 2008 o 21:56

    Masz rację.Jeśli o mnie chodzi to ekskluzywnych tytułów mogłoby nie byc wogóle.

  8. # Ins, 14 października 2008 o 22:02

    Chyba kazdy juz powoli przyzwyczaja sie do mysli, ze MGS4 bedzie rowniez na 360tke - mimo, ze mam wersje na PS3 to z checia bym ja sprzedal lub zamienil na wersje na klocka. Wole szybkie wachlowanie plytkami niz instalki przy kazdej zmianie rozdzialu (porazka w wersji na PS3). Autentycznie wygodniejsza bylaby opcja taka, zeby kazdy z rodzialow byl na osobnej plycie XD

    PS. Mogliby chociaz usunac “Only on Xbox360″ z okladki :P

  9. czaju avatar # Czaju, 14 października 2008 o 22:06

    Pastwić, nie paścić. :) A tak w ogóle to przecież “MGS4 jest możliwy jedynie na PS3″!

  10. # Guti, 14 października 2008 o 22:06

    @Cz4rny
    Wg. mnie też nie, ale jednak bym chciał aby MGS został na swoim miejscu. Byłoby naprawdę super gdyby większe grono graczy zagrało w tą produkcję. Tylko problem jest taki, że fanboje Xboxa znowu będą pastwić się nad Sony, nie doceniając to co dostali, tylko jak zwykłe byliby oślepieni, że znowu Sony straciło swój exlusiv… Ekskluzywność się powoli kończy, najgorzej, że to Sony traci gry legendy, no ale kto inny ma tracić takie gry legendy no powiedzcie kto? Gdyby gry od Sony byłyby takie słabe, to nie byłyby takie rozchwytywane… Fanboje Xboxa większość gier Sony określa jako mało interesujące, a kiedy przyjdzie co do czego to…

  11. tapchan avatar # Jakub Tepper, 14 października 2008 o 22:09

    Czaju, sorry, oczywiście masz rację. Tak to jest, gdy człowiek zmęczony całodniowym testowaniem… Sami się niedługo dowiecie czego. :)

  12. hill avatar # Hill, 14 października 2008 o 22:10

    Co wy z ta “nowa grą teamu Ico” ?
    Nic o niej nie wiecie, to może byc niegrywalny kupsztal, a juz dla niektórych system-seller?
    Litości… W to “ponoc-genialne” ICO 90 % polskich piewców jej wielkosci nawet nie grało, a ilu kupiło oryginała?

  13. # Cz4rny, 14 października 2008 o 22:10

    @Guti
    Fakt.Statystycznie posiadacz PS3 ma większy iloraz inteligencji od właściciela X360.(nie chce nikogo obrazic,po prostu takie są fakty)

  14. vikto_r avatar # Vikto_R, 14 października 2008 o 22:11

    Hill napisał(a):

    Co wy z ta “nowa grą teamu Ico” ?
    Nic o niej nie wiecie, to może byc niegrywalny kupsztal, a juz dla niektórych system-seller?
    Litości… W to “ponoc-genialne” ICO 90 % polskich piewców jej wielkosci nawet nie grało, a ilu kupiło oryginała?

    Mam oryginał, a przeszła ostatnio nawet moja kochana żona. Nie mogła się oderwać przez 10h od konsoli, i znów musiałem ja obiad gotować :P

  15. # Kondzio, 14 października 2008 o 22:12

    Ale taki jest już “urok” fanboja. Zgnoić, zrównać z ziemią grę od przeciwnej platformy a w domowym zaciszu będą się zachwycali daną pozycją.

  16. # Ins, 14 października 2008 o 22:13

    Cz4rny napisał(a):

    @Guti
    Fakt.Statystycznie posiadacz PS3 ma większy iloraz inteligencji od właściciela X360.

    Czyli co ? Zanizasz statystyke ? XD Blagam was ludzie, dajcie sobie siana z tak zalosnymi prowokacjami ;]

  17. wynmacher avatar # Wynmacher, 14 października 2008 o 22:13

    Przecież można było się bez problemu domyśleć że MGS4 “Subsistansistance” pojawi się na obie konsole.

  18. jedah avatar # Jedah, 14 października 2008 o 22:14

    to się porobiło Metal Gear był jedną z perełek dla których kupiłem PS3 pograłem ukończyłem no i sie zawiodłem na szczęście z pomocą idzie LBP i Killzone2 tylko czemu ja mam wyczekiwać na te tytuły skoro X0 ma gigantyczną bibliotekę gier? To było do przewidzenia i nie ma co sie wkurzać na “zdrajców korzeni” tu idzie o kase i nic na to nie poradzimy. Jeszcze tylko FF7 i po sony nic nie pozostanie no cóż może ps4 nie zrobi takiego błędu jak poprzednik i nie zabierze kompatybilności wstecznej.

  19. janci0 avatar # janci0, 14 października 2008 o 22:15

    @Guti - nie traktuj ludzi posiadających X360 jak dzieci we mgle. Zjawisko fanboya znane jest nie od dzisiaj, ale nie przyklejaj tej łatki każdemu posiadaczowi tej konsoli, bo sam się nim stajesz. Poza tym to nie Sony “traci gry”, bo cały czas je ma, tylko MS zyskuje. O ile wcześniej to było związane z “workiem pieniędzy”, to teraz z prostej kalkulacji - gier na X360 się więcej sprzedaje.

  20. # Cz4rny, 14 października 2008 o 22:15

    A propo.Kiedyś obiło mi sie o uszy,że Arcania:A Gothic Tale wyjdzie na konsole,prawda to?

  21. # Guti, 14 października 2008 o 22:16

    Cz4rny napisał(a):

    @Guti
    Fakt.Statystycznie posiadacz PS3 ma większy iloraz inteligencji od właściciela X360.(nie chce nikogo obrazic,po prostu takie są fakty)

    Ależ nie miałem tego na myśli, naprawdę :)

  22. rynekk avatar # rynek, 14 października 2008 o 22:16

    Koniec świata. No to teraz dla wyrównania szans H3 i GoW2 na PS3. A na X360 jeszcze LBP i gry nie mają znaczenia przy wyborze konsoli. Tylko Wii będzie się różnić czymś oprócz wyglądu.

  23. # Guti, 14 października 2008 o 22:17

    janci0 napisał(a):

    @Guti - nie traktuj ludzi posiadających X360 jak dzieci we mgle. Zjawisko fanboya znane jest nie od dzisiaj, ale nie przyklejaj tej łatki każdemu posiadaczowi tej konsoli, bo sam się nim stajesz. Poza tym to nie Sony “traci gry”, bo cały czas je ma, tylko MS zyskuje. O ile wcześniej to było związane z “workiem pieniędzy”, to teraz z prostej kalkulacji - gier na X360 się więcej sprzedaje.

    Nie miałem na myśli każdego posiadacza Xboxa, no proszę Cię…

  24. ico72 avatar # ico72, 14 października 2008 o 22:17

    Ico to gra wszechczasow i wszystkie gry z Xboxa do kupy wziete nie dorastaja jej do piet, no moze poza Fable

  25. # Cz4rny, 14 października 2008 o 22:19

    @Ins
    Nie.Po prostu więcej osób moze sobie pozwolic na X360(Arcade 600zl),w tym duży odsetek nieletnich.Ta statystyka to tak na oko,wystarczy czytac komentarze.Poza tym zakładam,ze masz około 15 lat i X360 właśnie.

  26. # misiopuchatek, 14 października 2008 o 22:20

    rynek napisał(a):

    Koniec świata. No to teraz dla wyrównania szans H3 i GoW2 na PS3.

    Ale pojechałeś z tym wyrównaniem szans… Nie ma co…

  27. # Kondzio, 14 października 2008 o 22:20

    @ico72
    To właściwie po co tworzą inne gry? OK to grajmy tylko w Ico a reszta się nie liczy!

  28. # Ins, 14 października 2008 o 22:22

    Cz4rny - po jednej jak i drugiej stronie jest tyle samo slepych matolow, wystarczy poczytac komentarze na wszelakich serwisach. Nie mozesz tak uogolniac.

    PS. Star Ocean zapewne wyjdzie na PS3, tak samo jak Tales of Vesperia. Na 360tke pewnie z czasem tez zapowiedza FFXIII Versus i w tym momencie nie bedzie exow od 3rd party :)

  29. rynekk avatar # rynek, 14 października 2008 o 22:23

    misiopuchatek napisał(a):

    rynek napisał(a):

    Koniec świata. No to teraz dla wyrównania szans H3 i GoW2 na PS3.
    Ale pojechałeś z tym wyrównaniem szans… Nie ma co…

    Faktycznie, teraz jak na to patrzę to H3 odpada. ;P Ale GoW2 się jak najbardziej kwalifikuje. :)

  30. janci0 avatar # janci0, 14 października 2008 o 22:23

    Cz4rny napisał(a):

    Ta statystyka to to tak na oko,wystarczy czytac komentarze

    “Statystyka na oko”??? Ale wiesz co to słowo oznacza?
    Nie obrażaj innych ludzi tylko dlatego że jest wolność słowa. Nie tylko nie wypada, ale sam się dyskredytujesz.

    Idąc dalej twoją teorią, rozumiem że inteligencja wprost zależy od zasobności portfela?

  31. # qwerty1, 14 października 2008 o 22:23

    Tu gra rolę kasa - sony ją ma, ms ją też.. ma.
    Zależy kto da więcej :-)
    ale w Star Ocean na PS3 baardzo wątpię - również MGS4 na xboxa pojawiłby się bardzo długo po premierze PS3, więc raczej nie widzę tu sensu. MS już dawno posmarował Square Enix za Finala i Star Ocean. A czemu ta gra miałaby sie ukazać na PS3 ?
    -przecież Sony na tam także swoje udział :-)
    my możemy sobie jedynie gdybać i starać się sklejać jakieś fakty, ale tak naprawdę niewiele możemy powiedzieć ‘na pewno’. Bo zarówno Sony, jak i MS już nas kilka razy zaszokowały.
    Fakt, że firma Billa, szykuje coś na każda wielką imprezę, a Sony raczej nie, myślę, że za wszelką cenę będą chcieli załapać się na SO: the last hope.

    PS.
    Najlepsze są te posty ‘analityków’ i ich ’statystyczne’ dane.
    Ludzie, nie oszukujmy się.
    Statystycznie 90% z nas dowiaduje się tych wszytskicj niusów właśnie z poly ;)
    skąd to wiem ? - strzelałem.

  32. # juman87, 14 października 2008 o 22:29

    Mam dylemat…co kupic x-a 360 arcade czy ps3 40 gb?

  33. # RexNebular, 14 października 2008 o 22:30

    qwerty1 napisał(a):

    ale w Star Ocean na PS3 baardzo wątpię - również MGS4 na xboxa pojawiłby się bardzo długo po premierze PS3, więc raczej nie widzę tu sensu.

    A ja widzę. Mianowicie użytkownicy Xboksa kupią grę, a Konami na tym zarobi.

  34. # Kondzio, 14 października 2008 o 22:31

    @juman87
    Idąc tokiem myślenia co poniektórych to musisz sprawdzić czy jesteś inteligentny :P
    A tak na prawdę to porównaj sobie te platformy pod względem gier przede wszystkim.

  35. # misiopuchatek, 14 października 2008 o 22:31

    Ins napisał(a):

    Cz4rny - po jednej jak i drugiej stronie jest tyle samo slepych matolow, wystarczy poczytac komentarze na wszelakich serwisach. Nie mozesz tak uogolniac.

    Teoretycznie użytkowników X360 jest kilka razy więcej niż PS3, więc statystycznie rzecz biorąc… ;)

  36. # Saqurado, 14 października 2008 o 22:32

    ico72 napisał(a):

    Ico to gra wszechczasow i wszystkie gry z Xboxa do kupy wziete nie dorastaja jej do piet, no moze poza Fable

    Jeśli Fable jej dorównuje, to Ico jest przeciętniakiem ;]

  37. wynmacher avatar # Wynmacher, 14 października 2008 o 22:32

    A ciekawe jak to będzie z GoW 3…ponoć M$ ma podpisaną z Epicem umowę tylko na 2 części.

  38. # Ins, 14 października 2008 o 22:33

    misiopuchatek napisał(a):

    Teoretycznie użytkowników X360 jest kilka razy więcej niż PS3, więc statystycznie rzecz biorąc… ;)

    No dobra tu mnie masz ;] Ale procentowo bedzie podobnie :P

  39. # juman87, 14 października 2008 o 22:33

    Gralem w obie konsole…i bardziej “czuje” ps3…ale z drugiej strony za x-em przemawia cena…

  40. # misiopuchatek, 14 października 2008 o 22:35

    Wynmacher a co tam GoW3. Ważne, że na PS3 będzie GoW3!

    Najsmutniejsze jest to, że X360 tak naprawdę nie ma co zaoferować posiadaczom PS3 i jakakolwiek konwersja nas(mnie) nie zadowoli.
    Jedynie mnie ucieszyło Eternal Sonata. Reszta mnie po prostu nie ciągnie.
    Stąd to rozżalenie światka PS3.

    Ins procentowo jak najbardziej :)

  41. # qwerty1, 14 października 2008 o 22:35

    @juman… proszę Cię. Bez prowokacji.
    @Rex, przypuszczam, że kolejny Metal Gear zawita na więcej sprzętów, niż tylko PS3. Wydaje mi się, że zanim przewertują czwórkę z Chlebaka na Toster, Snejk zbytnio się zestarzeje ;)

  42. # dmk, 14 października 2008 o 22:37

    jako posiadacz ps3, podziwiam siebie jak bardzo wierzę Sony… nawet pomimo tego, że każde targi to dla mnie kolejne rozczarowania (praktycznie cały rok brak informacji o GT5, nic o GOW3, Killzone 2 przekładane, MS:PR - czy demo to finalna wersja (czyli not good) czy nie?). Głupie plotki serwisów o 11 nowych tytułach, i jeszcze głupsze oczekiwanie na nie… Heave Rain dalej w powijakach, awaryjność konsoli…..ale mimo wszystko mam sentyment do tej firmy… i pomyśleć, że PS3 jest moją pierwszą konsolą Sony, którą mam dłużej niż 2 tygodnie.

  43. # juman87, 14 października 2008 o 22:37

    Ja nie prowokuje:)…takie moje subiektywne odczucie:)

  44. # qwerty1, 14 października 2008 o 22:37

    Wynmacher napisał(a):

    A ciekawe jak to będzie z GoW 3…ponoć M$ ma podpisaną z Epicem umowę tylko na 2 części.

    ..bo na razie nie wiadomo (tak mówi Cliff) czy będzie będą trzecie gearsy na tej generacji konsol.
    I tu również uważam, że MS jak smarował, tak będzie smarował nadal. Cliffy mówi, że ich najważniejszą plafonową jest X360.
    Te wypowiedzi oczywiście nie płyną od serca, a od kieszeni.

  45. # jojok21, 14 października 2008 o 22:38

    juman-a ja grałem w 4 konsole. “2 konsole” to juz staroć, na miłość boską!
    :P

  46. # Brave, 14 października 2008 o 22:40

    Ale przecież to nic potwierdzonego… Wiec czym sie tak tu podniecać, jak będzie oficjalnie zapowiedziny to ok
    Ciekawe na ilu płytach by sie ukazał :)

  47. # misiopuchatek, 14 października 2008 o 22:41

    jojok21, juman87 a o czym są te “konsole” i jak się w nie gra? ;)

    Brave licząc instalki z PS3 to wychodzi, że poniżej 3 nie zejdzie. Liczę DVD9. Oczywiście to teoria bo nie wiem ile jeszcze danych jest doczytywanych z BD.

  48. # juman87, 14 października 2008 o 22:41

    Moim zdaniem predzej czy pózniej sie ukaze…

  49. # Cz4rny, 14 października 2008 o 22:44

    misiopuchatek napisał(a):

    Ins napisał(a):
    Cz4rny - po jednej jak i drugiej stronie jest tyle samo slepych matolow, wystarczy poczytac komentarze na wszelakich serwisach. Nie mozesz tak uogolniac.
    Teoretycznie użytkowników X360 jest kilka razy więcej niż PS3, więc statystycznie rzecz biorąc… ;)

    Dzięki.Przynajmniej ty mnie zrozumiałeś ;)

  50. vikto_r avatar # Vikto_R, 14 października 2008 o 22:45

    Brave napisał(a):

    Ale przecież to nic potwierdzonego… Wiec czym sie tak tu podniecać, jak będzie oficjalnie zapowiedziny to ok
    Ciekawe na ilu płytach by sie ukazał :)

    Nawet jak wyjdzie na kilku dvd pewno można będzie zainstalować całość na HDD więc wachlować płytami nie każdy będzie musiał.

    Każdy za to powinien znać tę serię. Tylko ciekawe czy fani XBoxa się przyznają, że im się podoba ;p

  51. # misiopuchatek, 14 października 2008 o 22:46

    Cz4rny a nie ma za co.
    Z rozmowy mi wyszło, że skoro mam PS3 to jestem inteligentniejszy, więc sam wiesz B) ;)

    Ja może jeszcze zwrócę uwagę na jeden istotny szczegół. Obawiam się, że po premierze tej gry na X360, kieedyś tam, gra ponad 6-7 nie dostanie. Dlaczego? Powód jest prosty. Do zrozumienia tej części potrzebna jest znajomość poprzednich części, które święciły tryumfy na Playstation. Dla Xboksowców przerywniki nie będą miały sensu i skończą się przewijaniem, przez co cała gra straci jakieś 80% całości i zamieni w “marną podróbkę wspaniałego GoW”.

  52. # juman87, 14 października 2008 o 22:55

    hmmm czyli jezeli mgs wyjdzie na x-a to posiadacze x-a uznaja go za crap?Moim zdaniem duzy odsetek posiadaczy x-a to ludzie,ktorzy w przeszlosci mieli psx badz ps2 ale to tylko moja subiektywna opinia…

  53. # juman87, 14 października 2008 o 22:57

    Wiekszosc moich znajomych (posiadacze x-a) mieli kiedys konsole sony…

  54. abc avatar # abc, 14 października 2008 o 22:57

    Hmm ten MGS4 by musiał przejść dużo zmian… poczynając na usuwaniu product placement od Sony, a kończąc na wycinaniu pokaźnej ilości dialogów i scen (będzie ciężko).

    [SPOILER]
    Np. rozmowy z Psycho Mantis, grania Sunny na PSP przy stojącym nieopodal PS3 czy emulowanej misji MGS z PSone.
    {/SPOILER]

    Stawiam na MGS4: Substance ;).

  55. # misiopuchatek, 14 października 2008 o 23:05

    juman87 napisał(a):

    Wiekszosc moich znajomych (posiadacze x-a) mieli kiedys konsole sony…

    Mieli, znaczy się grali w MGSy? Bo jedno nie zapewnia drugiego ;)

  56. # il capitano, 14 października 2008 o 23:13

    fajnie, zagram na pewno.

  57. hellium avatar # Hellium, 14 października 2008 o 23:25

    Panowie nie ociągajcie się może dobijecie do setki w komentarzach:)

  58. simonx avatar # SimonX, 14 października 2008 o 23:34

    Nie no fajnie, czemu nie, niech sobie bedzie na x’a, MGS pojawial sie przeciez na inne platformy w tym na PC.
    Tylko widze tu drazniaca niekonsekwencje, najpierw mowia jak to MGS4 jest mozliwe tylko na ps3, smieja sie z DVD w grze nawet w jednej scenie, po czym okazuje sie, ze jak sie kaske policzy to jednak sie da. To w koncu ekskulywnosc danego tytulu jest okreslana jakas umowa, czy nie?

  59. li-mak122 avatar # Li-mak122, 14 października 2008 o 23:35

    Szczena opada :D W sumie cieszę się.

  60. czezare avatar # Czezare, 14 października 2008 o 23:45

    Ja na pewno nie zagram w MGS4 na X360.Nie jestem fanem serii i jej nie rozumiem.Czworka to gra nie dla wszystkich, tylko dla fanow poprzednich czesci.

  61. janci0 avatar # janci0, 14 października 2008 o 23:49

    Swoją drogą, wolałbym Buzz-a i GOW3 na X360 ;)
    Wtedy bym nie musiał kombinować 1500zł na PS3 - wydałbym na coś innego… :)

  62. kuzyn_jurgeta avatar # kuzyn_Jurgeta, 15 października 2008 o 00:13

    http://www.thesixthaxis.com/2008/10/14/mgs4-ps3-only-but-mgs5/

    Konami sobie może rozważać, ale i tak musi zdobyć to aprobatę samego Kojimy. Ten jednak jest już zbyt zmęczony spekulacjami, żeby je non stop negować. W każdym bądź razie żadnych oficjalnych planów wydawniczych jeśli chodzi o MGS 4 na Xboxa nie widzę i nie zobaczę zbyt prędko, pewnie do tego czasu wyjdzie kolejny MGS :)

  63. # Kac309, 15 października 2008 o 01:17

    juman87 napisał(a):

    Mam dylemat…co kupic x-a 360 arcade czy ps3 40 gb?

    Kup sokowirówkę.

  64. # BundyR25, 15 października 2008 o 03:09

    ico72 napisał(a):

    Ico to gra wszechczasow i wszystkie gry z Xboxa do kupy wziete nie dorastaja jej do piet, no moze poza Fable

    Ty to wiesz i ja to wiem, zważ jednak, że całe to ICO czy Shadow of the Colossus nie były jakimiś wyjątkowo kupywanymi grami, nie pobiły żadnego rekordu. Żałosne jest to, iż ICO pzeszło bez echa - takie są fakty, okrutne należy dodać, bo gra była i jest niesamowita. Nie uważam również, żeby nowa gra tego teamu była killerem. Ot sonomaniacy nie mając siły i wsparcia,, tracąc Silent Hilla, Ace Combat, Tekkena, Final Fantasy, muszą szukać jakiejś wymówki i nadziei na lepsze jutro - padło na team ICO. Teamu, który tworzy gry świente, a niedoceniane…

  65. # jurget, 15 października 2008 o 08:29

    Mam zarówno ICO jak i SoTC i bez wątpienia znaleźć w nich można prawdziwą sztukę ale inne gry też ją posiadają. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś przechodził te gry kilka razy (tak jak można przechodzić np. Ratchety z PS2), ich sprzedaż też wiele mówi. Reasumując - nie spodziewam się ze strony Team ICO system-sellera.

  66. helus avatar # helus, 15 października 2008 o 09:06

    pom pom pom…. ja SoTC kończyłem wielekroć.
    Jeśli zaś idzie o Metala to jest to bardziej relikt ery szaraka (z tym swoim archaicznym sterowaniem) dopieszczony epicką narracją w formie filmowej.
    Jak już wyjdzie na 360 i stanieje do 99zł to może kupie :P

    (errata: nie jestem fanboyem. Proszę fekaliami nie rzucać)

  67. # Qu84, 15 października 2008 o 09:22

    “archaiczne sterowanie” to okreslenie przewijalo sie kilkakrotnie w kontekscie MGSa. Helus, mozesz napisac konkretnie co to dokladnie znaczy?

  68. # Michaelius, 15 października 2008 o 09:45

    misiopuchatek napisał(a):

    Ins napisał(a):
    Cz4rny - po jednej jak i drugiej stronie jest tyle samo slepych matolow, wystarczy poczytac komentarze na wszelakich serwisach. Nie mozesz tak uogolniac.
    Teoretycznie użytkowników X360 jest kilka razy więcej niż PS3, więc statystycznie rzecz biorąc… ;)

    Jak to dobrze czytać serwisy internetowe. Można się wiele dowiedzieć np , że 1,35 raza wiecej to już kilka :)

  69. he-man avatar # He-Man, 15 października 2008 o 09:53

    Nie ma co spekulowac czy podoba mnie sie MGS4 czy tez nie.. Najwazniejsze jest to, ze ta gra to wizytowka PS3!! Ilu znam fanboji M$ co szczerze piszac jakich gier zazdroszcza PS3bojom to wymieniali jedynie MGS4.. Gdyby plotka okazala sie prawda, to chyba bym zwariowal ze szczescia a oddzial Sony chyba bym wysmial prosto w twarz (i tak sie z nich smieje, ze stracili SCalibur4, DMC4, GTA4, REvil5, Tekkena czy tez FFXIII) nic nie robili aby zatrzymac choc jedna z nich na swojej konsolce.. Zreszta MGS to najwieksza produkcja do dzisiejszego dnia na PS3 i jesli MGS4:S wyjdzie na klocuszka, to chyba kolejne miliony fanow PS3 przejda na strone M$;)

  70. szczwanygapa avatar # SzczwanyGapa, 15 października 2008 o 09:56

    He-Man napisał(a):

    Nie ma co spekulowac czy podoba mnie sie MGS4 czy tez nie.. Najwazniejsze jest to, ze ta gra to wizytowka PS3!! Ilu znam fanboji M$ co szczerze piszac jakich gier zazdroszcza PS3bojom to wymieniali jedynie MGS4.. Gdyby plotka okazala sie prawda, to chyba bym zwariowal ze szczescia a oddzial Sony chyba bym wysmial prosto w twarz (i tak sie z nich smieje, ze stracili SCalibur4, DMC4, GTA4, REvil5, Tekkena czy tez FFXIII) nic nie robili aby zatrzymac choc jedna z nich na swojej konsolce.. Zreszta MGS to najwieksza produkcja do dzisiejszego dnia na PS3 i jesli MGS4:S wyjdzie na klocuszka, to chyba kolejne miliony fanow PS3 przejda na strone M$;)

    Nie karmić trola!

  71. # gurafikku, 15 października 2008 o 10:09

    jurget napisał(a):

    Mam zarówno ICO jak i SoTC i bez wątpienia znaleźć w nich można prawdziwą sztukę ale inne gry też ją posiadają. Nie wyobrażam sobie, żeby ktoś przechodził te gry kilka razy (tak jak można przechodzić np. Ratchety z PS2), ich sprzedaż też wiele mówi. Reasumując - nie spodziewam się ze strony Team ICO system-sellera.

    Ja przechodziłem kilkukrotnie ze względu na widoki/muzykę/klimat. Moim zdaniem są na tyle wyjątkowe, że ciężko znaleźć tytuły, które są choć trochę podobne czy nawiązujące.

  72. # jurget, 15 października 2008 o 10:19

    gurafikku: widać moja wyobraźnia za mała jest ;)

    oby to (MGS4)jak najszybciej wyszło na X, dużo ludzi będzie miało radość i oszczędzi pieniążków.

  73. # Don Simon, 15 października 2008 o 10:21

    Ja chcialem zaapelowac do redakcji poly o czestsze korzystanie ze skalpela i wycinanie durnych postow. Rozumiem, ze niektore maja byc prowokacyjne i “smieszne”, ale ostatnimi czasy stezenie fanbojstwa, glupoty i dziecinady rodem z gimnazjum przekracza wszelkie granice.

  74. # Qu84, 15 października 2008 o 10:22

    He-Man: to zadna nowosc, ale naprawde pitolisz farmazony. Nie da sie powstrzymac niezaleznej firmy przed publikowaniem gier na platforme z 20 milionami uzytkownikow (chyba, ze sie jest zdeterminowanym i ma sie duzo pieniedzy). Nie ma co wieszac psow na Sony, ani “smiac im sie w twarz”. Jak ktos tu slusznie zauwazyl, kto ma “tracic” takie mocne tytuly ja nie Sony? Wiekszosc z nich powstala kiedy o Xboxie nikt jeszcze nie slyszal (lacznie z Microsoftem). Sony je “traci” bo je ma. Gdyby Xbox wystartowal w latach 90tych i dorobil sie kilku uznanych serii to pewnie teraz “stracilby” je na rzecz PS3 (15 milionow konsol to nie w kij dmuchal) Konsola Microsoftu okazala sie sukcesem rynkowym i to naturalne, ze pojawiaja sie na niej mocne tutuly znane ze starszych platform. Bzdura totalna o milionach fanow Sony przechodzacych na strone MS jest niekomentowalna.

  75. # rotery1, 15 października 2008 o 10:22

    A czy pamięta ktoś jeszcze inspiracje twórców ICO ?
    Another World !? Amigo wróć !!!

  76. # Mendrek, 15 października 2008 o 10:32

    Qu84: dobrze powiedziane.

  77. # Yebaka aka z3r0, 15 października 2008 o 10:39

    Mi też nie podeszła żadna z gier teamu ICO, podobnie jak zachwalana wszędzie Okami. Także jurget nie jesteś sam :) Z x0 brakuje mi tylko na ps3 jednej gry - gears of war, poczekajmy może ms tez coś straci ;P

  78. emiel avatar # Beniamin Durski, 15 października 2008 o 10:49

    Trzymajcie wysoki poziom dyskusji bo inaczej poleję się krew, a przecież nie o to chodzi.

  79. # catalyst, 15 października 2008 o 11:35

    Beniamin Durski napisał(a):

    Trzymajcie wysoki poziom dyskusji bo inaczej poleję się krew, a przecież nie o to chodzi.

    kurcze Benji ty jesteś prawdziwy Caligula ;)

  80. vikto_r avatar # Vikto_R, 15 października 2008 o 12:41

    rotery1 napisał(a):

    A czy pamięta ktoś jeszcze inspiracje twórców ICO ?
    Another World !? Amigo wróć !!!

    Jasne że pamiętam nawet mam wersję rocznicową w wysokiej rozdzielczości, którą przechodzę w 20 min :D

  81. # blazej, 15 października 2008 o 12:59

    Wolałbym God of War 3 ;-) Dla mnie Kratos to w tej chwili największy atut playstation. A jakby na chłodno spojrzeć na sprawę MGS to tytuł od zawsze był multiplatformowy! MGS1 na PSX, PC i odświeżony Twin Snake na Gamecube, MGS2 na PS2, Xbox i PC, jedynie MGS3 wydany tylko na PS2 z wiadomych powodów, Xboxa już nie było, na X360 się nie opłacało, bo za mała baza użytkowników, a rynek PC widocznie stwierdziło Konami nie przynosi zysków. W kontekście łamania ekskluzywności zapowiedź tekken 6 jest większym wydarzeniem.

  82. # Don Simon, 15 października 2008 o 13:20

    Bieniamin - troche za pozno na ostrzezenia po 80 postach, z czego duza czesc to jakies bzdury.

  83. # Tid, 15 października 2008 o 13:36

    He-Man napisał(a):

    dyby plotka okazala sie prawda, to chyba bym zwariowal ze szczescia

    I’m so dead.

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.